Melmus şöyle emzirdiğimde mama vermiyorum sadece emip bırakıyor. Mama+meme peşpeşe değil. Mama veriyorum gündüz 2-3 sefer. O da çok huysuz ve uyumayan bir bebek. Sütüm git gide azaldı malesef. Ama emdiğinde 70ml zorla çıkıyordur. (Mama vermeye bu ay başladım. Öncesinde 3 saatte bir emiyordu sadece)2.ay kontrolünüzde endişenizi dr’unuza dile getirin bencr en sağlıklı yönlendirmeyi o yapar