Başlıkta yazdığım gibi kızım çok soru soruyor 3 yaşına girecek.Mantıklı ve kısa açıklama yapmaya çalışıyorum ama arka arkaya 3-4 kere diye soruyor.Mesela hırkanı giyin kızım diyorum +niye - üşüme diye + niye - üşürsen hasta olursun +niye - soğuk alırsak boğazımız ağırır +niye diye diye gidiyor bazende aynı cevaba bile niye diyor.Her an bir olmuyor .Geçiştirmek asla istemiyorum ama bazende şöyle oluyor +bunun adı ne - çorap +niye +çünkü onun adını öyle koymuşlar +niye… Ne yapmam gerekiyor bazen gerçekten sinirleniyorum.Sürekli soru sorduğu için de herkes normal karşılamıyor.Duymamazlıktan gelenler de oluyor.Akşam misafir vardı .Erkek çocuk vardı 7-8 yaşlarında .Artık ne kadar çok soru sorduysa çocuk annesine gitti anne çok soru soruyor dedi.Hem içimden kızdım hem hak verdim hem de üzüldüm kızıma.Ne yapmalıyım