asude456 kızlar işinden ayrılıp kendi işini kuran oldumu , pişman oldunuzmu şuan neler yapıyorsunuz ?
Babybus_ asude456 çeyiz dukkanim var ayni zamanda e ticaret hiç pişman değilim iyiki düğün yapmamışım da dukkan açmışım 🤭😂
Babybus_ asude456 yani şöyle ben mesela havlu satiyorum üstüne trendyolun komisyon ve kargo ücretini koyuyorum biraz az kâr oluyor ama yinede satiliyor ama önce bir sirket acmaniz lazim sahis veya limited yoksa trendyolda olamiyorsunuz diye biliyorum