Nereleregidem Benimki yine uykuya direniyor. Öğlen rutinimiz bitmiş durumda. Akşamları da deliksiz uyuyan bebişim seksen yedi kere uyanmaya başladı. 6.ayda yaşadınız mı böyle bir şey merak ettim yine neyin içindeyiz 😆
Dunyamsensn2008 Nereleregidem Evet çok fazla uyaniyor uyansın da geri uyuması sabah ezanını buluyor biizim gaz sancısı çekiyor ondan dişte var tabi aşırı zorluyor bizim gibi olan var mı bende bunu merak ediyorum hâlâ gaz için ikiniyor
Nereleregidem Dunyamsensn2008 benimkinin yok öyle bir sıkıntısı ama bazen uyandı mi üç dört saat tavan izliyor uyutmak zor oluyor meme emerken de azarliyor beni sürekli yine atak herhalde