Arife danışman desteğiyle başladık biz eğitime onların yönlendirmeleriyle yani. Memede ya da sallayarak ya da emzik ya da bir ev eşyası sesi ne olursa olsun bunlarla uyumaya alışmışsa destekli uyuyor demek ve uyku döngülerinde kendi kendine uykuya dalmayı bilmediği için uyurken ne yaptıysa her uyandığında aynı şeyi istiyor o yüzden uyku eğitiminin temel mantığı bu. Bebeğe kendi kendine uykuya devam edebileceğini öğretmek. Biz şu an yarısındayız, 1 haftamız var sürecin bitmesi için ama bu demek değilki 2 haftada herşey yüzde yüz düzelecek rayına oturacak kimse size bunun garantisini vermiyor tabiki. Burda bütün iş sizde bitiyor. Çok dirayetli dayanıklı olmak pes etmemek gerekiyor. En ufak geri dönüş tüm süreci en başına alabiliyor ve bir daha aynı cesareti göstermek bebeğinizi de aynı sürece sürüklemek hiç kolay olmuyor. Bu yüzden önce gerçekten kararınızı iyi vermiş olmanız lazım, bebeğiniz ağladığında sabır gösterebilcekmisiniz dayanabilcekmisiniz bunların muhakemesini iyi yapmanız lazım. Kolay bir süreç hiç değil ama aşama kaydetmeye başlayınca umutlar artıyor emin olun. Bir de sünnet aşamanızı iyice bi atlattıktan sonea başlayın bence, aynı anda bir çok strese sürüklemeyin bebeğinizi.