Merhaba ilk çocuk olduğu için bayaa bi yüklendim birsürü üst aldım fakat çok çabuk büyüdü içinde hiç giydirmediklerim bile var. Satmayı düşündüm annem satma kaldır diyo 2. Çocuğa ama bilmiyorum 2. Cocuk hemen olmaz en az 5 sene diyorum. O süre zarfında elbiseleri eskiyecek birde evde kaplayacağı yer falan derken sizce ne yapmalıyım satayım mı.