biruykusuzana elek01 Korkmaz’ın pembesi var bende hiç kullanmadım satmayı düşünüyorum düşünür müsünüz
caniminikizleri ayseguldogan waafle makinem var ve çok memnunum ben çokta kullanışlı bana göre iyikide almışım bu arada ben korkmazinkini kullanıyorum memnunum☺️