O1Anne süt saklama poşeti var ama o gün içecekse biberon da saklıyorum oda sıcaklığında 3 saat dolapta 3 gün dondurucuda 3 ay saklanabilir dediler doğum yapınca ebeler birde evet arttırıyor ama tazyik varsa tavsiye etmem onu da arttırır ben o hataya düştüm gereksiz sağım yapmayın bebeğim boğulacak gibi oluyordu