papatya09_ Esimde şeker yüksekliği çıktı şeker yüksekliği olan varmı neler yiyorsunuz neler yapıyosunuz hap verdi doktorumuz
Pamukkprensess papatya09_ babam insulin kullaniliyordu ameliyattan sonra ona kendin diyet uyguladim seker orani yuksek gidalari azalttim pirinc patates vs gibi sonra ara ogunlerini bir meyve yanina yogurt veya sut seklinde duzenledim hapa gectik sonra hapi da biraktik☺️ saglikli beslenme,bol su ve hareket tavsiye edebilirim
Marianne papatya09_ glikemik endeksi yüksek gıdaları tüketmeyin, meyveleri et yemeğinden yada salatadan sonra tüketin, şekerli, gazlı, hamurlu gıdaları komple çıkarın listeden.
papatya09_ Pamukkprensess geliyor vermisti ilk bi rahat düştü sabah akşam içiyodu doktor yarıma düşür dü benim adam hap sevmediği için ara ara icti bugün gine kontrol vardı sınırda çıkmış doktor isale vs yaptığı için başka ilac yazmış günde 4 öğün yemek istiyo koyuyorum inan iki lokma yiyo kalkıyo gece uyumuyo napcam bilmiyorum
papatya09_ Marianne gazlı içmez sigara alkol vs yok çok sinirli her yere araba motorla gidiyo inanın suyunu bile ayağına bn getiriyorum hamurlu bile evde bazen yapıyorum