gamgun Gidip memnun kaldgniz hemen antibiyotge,mamaya sarilmayan kolaya kacmayan,guncel bilgileri olan bir doktor var mi bildignz? Muhtemeln diger baslklarmda oldgu gbi yine cvp alamycm ama umut dunyasi iste :)
Mervedmn gamgun geçen gün çok yakın bi arkadaşım söyledi batikent medical de gülsüm diye bir doktor varmış çok memnunlar
gamgun Mervedmn ya o doktrdan bi ben memnun kalmadm sanrm ya😪cok tesekkur ederim. Bnde bi gariplik var demk ki artik sürekli karsma ckyo bu isim. Tavsiyeyle gttm. Bn biraz alinganm fevriyim dedim devm ettim en son eşim tahammul edemedi. Ki gerckten sabırlı biridir. Frekansmz tutmadi bi turlu.. sagolun 💕
Mervedmn gamgun Allah Allah şaşırdım ama enerji tutması önemli tabi. Kecioren deki medical de Burak hoca var benim oğlum yoğun bakımda iken çok çok ilgilendi bizimle o da çok tatlı biri.
kasimonbes Mervedmn bu burak hoca zaten o hastanenin en iyi cocuk doktoru sanirim randevu bulamiyoruz. Dogumda ilk o muayene etti baya iyiydi. Diger gittiklerinden hicbir verim alamadim
gamgun Mervedmn keciorende cok iyi doktrlar var denedik ama acil bsy olunca veya idrar vs durumlarnda cok zor oluyor..devam edemedik o yuzden..tekrar tesekkur ederim sagolun..⚘