Üç yaş gündüz uykusu uyurken ille sende uyu bnle yat diyor doğduğundan beridr beşiğinde yatar alstrmadm sürekli yanıma ama ne zaman gündüz uyku vakti gelse sende uyu bnimle diyor dalana kadar durup kalkym diyorm uyku arasnda gitme diyor sebebi nedir niye böyle olyor tecrübeli anneler sebebi ne olabilir