joyfulmom Hani böyle limon ekşi bir şey yediği zaman silkelenir ya bebekler kızım onu sık sık yapıyor yemek yemediği zamanlarda da oluyor bu acaba neden oluyordur? Kayınvalidem sırtına su serpmek gerekiyor dedi ama alakasını pek çözemedim😁 bilen var mı
elifinannesi53 joyfulmom benim kızım da yapıyor o hareketi genelde çişini yapıyoken yapıyorlar ıslaklıktan rahatsız oldukları için
Demirac19 joyfulmom bebekler öyle tuhaf hareketler ediyor ki canları ne istese öyle yapıyor 😅 hiç takma kafana
joyfulmom SetenayCo aaa olabilir mi az önce kakasını yapıyordu o sırada da yaptı çünkü. Neden oluyor ki acaba
SetenayCo joyfulmom Çiş yaparken o ıslaklık biraz huylandırıyor hem de hafiften zorlanıyor gibi oluyorlar. Başka şeyden değildir sevgili anne, denemesi bedava, hemen bezini açın ıslak olduğunu göreceksiniz ❤️😊
merveabla joyfulmom youtube da bezsiz hayat diye bir video var izleyin premanın kanalı. bebeğinizin verdiği sinyalleri anlayabilirsiniz:) bu da öyle bir sinyal görünüyor
joyfulmom elifinannesi53 ya bunu şimdi öğrendim bende kayınvalidem sirtinina soğuk su serpelim biseyden tiksinmis dedi 😁 bende pek alakasini cozememistim
joyfulmom Demirac19 evet bende bi anlam verememiştim o hareketine 😁 çişini yaparken oluyormuş yeni öğrendim
joyfulmom SetenayCo çok teşekkür ederim 😌 içim rahatladı yoksa kayınvalidem biseyden tiksindirmişsin deyince acaba ne verdim de tiksindi çocuk diye düşünüp duracaktım
elifinannesi53 joyfulmom bu anaların kayınvalidelerın her konu hakkında bi fikri olması beni öldürüyor zaten 😁
Deletedmom_58 SetenayCo benim kızım da büyük abdest yaparken dizlerinin üstüne oturur kollarını direr ıkınır 🤣🤣yicem yaaa
Marianne joyfulmom çiş geldiğinde verdiği sinyal. titreme yaptıktn hemen sonra çişe tutun. ben o şekilde takip ederek 7-8 aylıkken tuvalete alıştırma başladım, 1 yaşında bezi komple bıraktık.
joyfulmom Marianne şuan onu yapamam herhalde daha yeni 7 aylık oldu ama bu sinyalleri takip ederek ileride yapabilirim sizin gibi 🤭