Kızım daha 2.5 aylık ve ikimiz birden grip olduk doktorlar ilaç vermiyor fakat bugün çok kötü öksürüyor. Kontrole gittim tabi ki , ciğerleri şimdilik temiz . Kendi kendine iyileşecek dediler . Ama öksürürken boğulacak gibi oluyor kusmaya çalışıyor 😞 napıcamm?