Kızım 2,5 aylık :) 1 aydan sonra siyah beyaz kartlarını göstermeyle başladım. Şimdilerde de 3 boyutlu kitaplar aldım onları okuyorum sürekli. Görselleri dikkatini çekiyor. Sohbet etmeyi, dinlemeyi çok seviyor kendimce hikayeler uyduruyorum, bol bol çocuk şarkıları söylüyorum :) okul öncesi öğretmeni olunca malum repartuar bol :) dokunsal duyusu gelişsin diye farklı kumaş türlerini içeren oyuncaklar var onlara dokunduruyorum. Hışırtı ve çıngırak çok ilgisini çekiyor. Oyun halısında vakit geçirmeyi de seviyor. Bir de bebek üniversitesi kitaplarımız var onları inceliyoruz :)