Haticesalih bunun hakkında en doğru yorumu doktorunuz yapar, ben ilk hafta 3 satte bir 30 cc verdim, ikinci hafta doktorumuz en az 60-80 arası ver dedi bende sağarak besliyordum kaç satte bir verdiğiniz önemli genelde 2 saattir benim kızım kabul etmediği için 3 saate çekmiştik ve sarılığı vardı o yüzden ne kadar isterse verdim 100 de verdim 60 da, bebeğiniz daha çok küçük ben sarılığı olduğu için emsin diye uğraşmadım yesinde nasıl yerse yesin diyip sağdım bir süre sonra kesildi sütüm, tavsiyem siz bunu aşmaya çalışın gerekirse eds yapın, silikon uçla emzirmeyi deneyin ama emsin ben çok çektim kablolara bağlı durdum dünde 3-4 saatim sadece sağıma gidiyordu ki 8 gğnlükken çok uyuyor zamanım oluyordu ama sonrasında olmadı, emzirmek anne için büyük rahatlık oluyor lütfen beni yanlış anlamayın sadece ben çok zorlandığım için nacizane söylemek istedim