masterana0 Yeni tereyağ almıştık onu kullandım. Kendim kapya biber salçası yaptım onu kullandım normalde yemeklerin içine kapya koyuyorum. Birde 2 3 kaşık arpa şehriye vardı. Yüzü benek benek kızarık oldu. 9 AYLIK
Sallanansandalye masterana0 salça daha önceden kullandığınızsa o değildir. Tek seçenek tereyağ kalıyor. Birde 9 aylık dediniz hareketli ya belki siz görmeden ağzına bir şey atmıştır, dokunmuştur?
burjuvaanne masterana0 peki hep ayni pirinci mi kullandiniz degisik mi. Arkadasimin cocugunda sonradan pirince alerjisi cikmistidw glutensiz bulup duruolardi bi muddet
masterana0 Sallanansandalye kapya biber salçası. Normalde yemeklerin içine kapya biberi direkt atıyordum. Yine haşlayıp blenderden geçirdim öyle salça yapmış oldum. Tereyağ kullanıyordum normalde. Ama bu başka Bi tereyağ anlayamadım galiba tereyağından
Sallanansandalye masterana0 muhtemelen dediğiniz gibidir. Ben ev yapımı yoksa sütaş marka alıyorum dokunmuyor ama bebişler hassas hemen tepki veriyor vücutları tabi