edanrzy Merhaba hanımlar. Bugün kırılan bir dişimi çektirdim doktor sütünü sağ at dedi sağamazsan da 2 saat sonra emzir dedi ben de 10 da diş çektirdim 3 te sütümü sağdım. Yani 5 saat geçti. Buzluğa atsam daha sonra içse acaba sorun olur mu ?
BallyavruMM edanrzy geçen ay bende çektirdim emzirmeye devam edebilirsin dedi emzirdim çok şükür bı sorun olmadı
Sfybsfyb Bende dün kanal tedavi yaptırdım cocuk doktoru 12 saat emzirme dedi diş doktoru 2 saat emzirme sütünü sağ at çöpe dedi ben emin olmak adına gitmeden süt sağım gelince onu içirdim geldikten sonra mama verdim 8 9 saat sonra emzirdim
edanrzy Sfybsfyb yaaa çok uzun bir süre o halde tekrar sağayım onu da atayım zaten mama destekli besleniyordu ben de emin olmak adına iki kez mama vereyim çok teşekkür ederim yorumunuz için