LokumAnnesi16 Kizlar bebeklerinizi ayakta sallamayı bıraktıran var mı? Ölüyorum belimin bacaklarımın ağrısına saatlerce ayakta sallanmak istiyor hemen uykuya dalmiyor. Bu arada bebeğim 2 aylik.
Sallanansandalye LokumAnnesi16 aslında henüz çok küçük gazı olmadığına kesin emin olup yatırıyorsunuz değil mi? Saatlerce sallamadan da uyuyabilir gibi sanki
Funda11 LokumAnnesi16 kızım 3 yasında bende öyle cok ayakta sallamadım bide cok küçükmüş ayakta sallamayı beyni acısından uygun görülmüyor ninni açıp sizde yanına yatın sırtına ufak masaj yaparak uyutmaya calısın derim
-_-hUysUzvetatlikadin LokumAnnesi16 hamak almıştım hem ayakta sallama iyi değil demişlerdi gemde artık dediğin gibi insanın belinbacağınağrıyor. Tabi kötü yanı da var şuan 18 ay hala hamakta uykuya dalmak istiyor 😅
MelindaMelisa LokumAnnesi16 Bebeğiniz 2 aylık daha çok küçük ayakta sallamayın bence Şuan zaten bir düzeni tok bebeklerin.Emzirin gazı çıkanı güzelce çıkarın uyur zaten.Kızımda 3.5 aylık emziririm gazını çıkarıp uyku arkadaşını veririm uyur kendi kendine