Aliciagirl Bu takımın bej rengini almıştım memnun kaldım giy çık günlük kullanım için cok rahat bir tane de daha almak istiyorum renkte karar veremedim sizce hangi renk güzel
Zeytinnn-gozzz1 Aliciagirl merhaba ürün gerçekten çok rahat görünüyor fiyatı nedir acaba. Bu arada yeşil güzel 😊
Zeytinnn-gozzz1 Aliciagirl çok teşekkür ederim iyiki bizimlede paylaştınız çünkü bende bu tarz evde giymek için arıyorum fiyatıda muhteşem 🙏
Benisahtesevme2 Aliciagirl Ya kalıtelsı falan nasıl mesela su terlikler hoşuma gıttı ev gıyım ıcınde tısort takımlar cok cok ucuz
Aliciagirl Benisahtesevme2 canım gerçekten çok alışveriş yaptım ben beğeniyorum biliyorsunuz herşey çok pahalı hesaplı almaya özen gösteriyorum yine de sen bilirsin bir dene istersen