Ozge_AyazEfee Uzun süren ağlamalarında boğazını zorlayarak ağlıyor, bu da boğazını gıcıklandırıyor ve öğürmesine sebep olup kusturuyor. Ve bu son Bi kaç seferdir oluyor beni psikolojikmen, onu ise bedenen yoruyor. Artık en ufak Bi ağlamasında Bi şekilde ilgisini farklı yöne çekiyorum ki ağlamasını uzatmasın ve yine kusarak son bulmasın diye 🤦🏻♀️ sizlerde de oluyor mu bu durum onu merak ettim yoksa bu bir sağlık problemi mi? Reflüsü vardı bebeklik ten ama 20 aylık oldu ilk kez, son zamanlarda bunu yaşamaya başladık 🤷🏻♀️ Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim 🌺
Ummus-kaan Ozge_AyazEfee oğlumun reflüsü fln yoktu bebekken. 31 aylık hâla ağladığında öğürerek kusar ve sürekli ağlar 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Thesra Ozge_AyazEfee Eğer ağlama krizine giriyorsa ve uzunca ağlıyorsa kusması normal benim kızda da oluyor böyle arada çok sık değil ama kusuyor yani
Deletedmom_9857 Ozge_AyazEfee 15 aylık kızım da da benzer sorun var normal ağlamada sıkıntı yok ama doktora falan gittiğimde ağladığın da kusuyor çok sıkıntı gerçekten muayene olamadığımız zamanlar oldu umarım geçicidir 🌸
Ozge_AyazEfee Ummus-kaan yaaaa offf 😔😔 çok kötü bir durum yaaa durduk yere başladı bizde 🤦🏻♀️ resmen yediklerinin hepsi öğütülmedem çıkıyor o derece yani 😔😔 Dr a danıştınız mı peki
Ummus-kaan Ozge_AyazEfee yok sormadım ama çok ağladığından oluyor bence bizimki yarım saatten fazla ağlar bazen o zaman kusar kısa ağlamalarında kusmaz
Ozge_AyazEfee Thesra evet kuzum aynen dediğin gibi ağlama krizine girince oluyor. Öyle her ağlamasında değil yani. Boğazını yırtarcasına ağladığında sıpa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Thesra Ozge_AyazEfee Aynen benimki de öyle canın o yüzden ben bir sorun olacağını sanmıyorum çok ağladıkları için kusuyorlar normaldir yani içleri dışlarına çıkıyor tabiri😂