2 gün önce dogum yaptım ama sanki 4-5 aylik hamile gibi göbeğim duruyor hamileliğimin 9. Ayjnda bile göbeğim küçük görülürdü doğum yaptim gider diye düşündüm hep ama duruyor annem icinde biriken gazdır diyor ama normal bir durum mu ayrica yaşayanlar icin ne onerebilirsiniz göbeği eritmek için