Aranıza dün itibariyle katılmış bulunmaktayım çünkü 2 günlük bir anne oldum 🤗soruma gelmek istiyorum emzirmeyi 2 saatte bir 15 dk olarak bi sağ sonraki sol emzirilcek dedi bebek hemşiresi ama böyle olmuyor. Yani 2 gündür 2 saatte bir kaldiriyorum emmiyor ama bi saat sonra tekrar kaldiriyorum ozaman emiyor yani demek istediğim 3 saatte bir yarim saat emiyor bide bu normal mi merak ediyorum