Nebülizatör almıştım bugün elime geçti cihazın içine su koyunca ya da serum fizyolojik koyunca buhar veriyor ama ventolin şurup koyunca buhar vermiyor. Şurubu suyla karıştırıp seyrelttim yine buhar vermedi ne yapabilirim acaba ben mi yanlış kullanıyorum makine mi arızalı?