Kerem_k1 aaa demek doğru tahmin etmişim mutsuzmusunuz o yüzden bu tavriniz b n doktor değilim dolayısıyla prof değilim ama kuzenim çocuk doktoru senin için teyit ettirdim 2cc zaten 1 çay kasigiymis ben haklıyım yani sen mutsuzlugunla kal haddini bil kısmına geline size hahahahajajaja diyorum iyi günler mutlu olun huzurlu olun ki insanlarla düzgün konuşun sizin mutsuzlugunuzu anlamak zorunda kalmayalım. Bana da laf yetiştirip durmayın daha yazmicam.benim zamanım çok kıymetli sana yazacağıma çocuğumla öğrencilerimle vakit geçirmeyi tercih ediyorum hadi size eyvallah