Kizlar ayni durumda olan var mi bir hafta oldu yeni has olur gibi tekrarliyo kafayi yicem artik ya ben de hastayim o da bir türlü iyilesemiyoruz ilaclari yemiyo kusuyo doktor hemen kusarsa tekrar ver dedi ama hep kusuyor ne kadar süre geçince tekrar vermeyeyim sürekl ihava veriyoruz ama yok yok düzelir gibi sonra yine aynı . Vallahi kafayi yicem stres hastalik yemiyor derken😔😪