Seda0651 2 yaşına kadar yapılır diye biliyorum ama bir doktor da 6 aydan sonra yapılmaz dedi . Bilemedim yani birde hangi yöntemi önerirsiniz?
_YanakReisinAnnesii Seda0651 hareketlenmesi ve artık birşeyleri anlıyor olması bakımından önerilmiyor genelde , ben 4 aylıkken klipsli yaptırdım bir sorun yaşamadık çok rahat geçti
[silindi] Seda0651 hareketli oldugu için zor olabilir. 6 ay öncesinde hareket az olduğu için daha iyi oluyor.
masalbebegimmm Seda0651 bence geç değil benim görümcemin oğlu 1. Sınıfa başladı daha sünnet değil ben kendi oğlum şimdi 3 aylık 2 aylıkken yaptırdım dahada zaman geçmeden yaptırın
NoOne 2 yaşına gelmeden yaptırdın yaptırdın sonra 6 yaşına kadar bekleniyor diye biliyorum ben de bir aylıkken dikişli yaptırdım ağlamadı bile çok rahat geçti
yenidenbsla Seda0651 Benim bildiğim iki yaşına kadar yaptırılması gerekiyor. 2-6 yaş arası travma olmaması için önerilmiyor