hazaal2 Sezaryen doğumdan dolayı 4.gün sütüm geldi ama bebeğim beni başından beri tutmadığı için azalarak kesildi. Dünde 2.ay aşılarını oldu mamayı reddediyo. Başına gelen var mı?