Sevgili anneler 2 aylık bebeğim var kızımda burnunda tıkanıklık vardı emzirirken de hirlti gibi bişey hissettim. Burnu tikaniktir diye düşünüp serum fizyolojik ile burun açmaya çalıştım anlık geçiyordu sonra yine aynı tıkanıklık ve hirilti. Dayanamadım dün hastaneue götürdüm kurban oldugum resmen tıkanmış. Akciğer grafisi felan çekildi hava felan verildi rahatladı çok şükür . Eğer biraz daha ihmal etseydim belki akciğere inecekti Allah korusun tüm ebladlarimizi 🙏hoca evde kullanmam için hava verdi bir cihaz aldım , bir de 2 tane hava ilacı ve serum fizyolojik yazdı günde 8 kez veriyorum. Eğer sizinde bebekleriniz de böyle bir durum varsa lütfen hemen bir doktara danışın bizim burun tıkanıklığı diyebdusunudugumuz çok başka bisey çıkabilir 🙏