Emirin_Annesi02 Selam kızlar. Oğlum 2 ay 14 günlük. 2 numara pampers bez kullanıyorduk .biraz küçük gelmeye başlamıştı . Pakette kalan Son bi kaç bezi kullanıyorduk. Dün pipisinin alt kısmında hafif bi şişlik farkettik. Acaba bez mi sıktı diye düşündük . Çişini yapmada sorun yok bugün her altını açmada kontrol ettim ama geçmemiş. Başına böyle bişey gelen var mııı,nedir bu? Eşim de Evde yok. Gelince kontrole götüreceğiz inşallah
Meli Emirin_Annesi02 sünnet olmadıysa sünnet serisi dar olabilir benm oglumun pipisinin ortası az bişey şişmişti ertesi gün daha cok şişti doktora gittiğimizde krem verdi geçmezse erken sünnet dedi geçmedi sünnet ettirdik iki aylıktı o zaman