Ben İngilizce öğretmeniyim ama çocuklar olmadan önce kursta calistim ve ücretli öğretmenlik yaptım ayrica. Istanbulda oturuyoruz eşimin burda 2 tane iş yeri var 2 tane küçük çocuk var yani bu düzeni bırakıp başka şehire atanmam mümkün değil çocuklara bakacak kimse de yok ayrıca. Çocuklar arada kalır eğer başka şehire atanırsam. Istanbulda da bana en az 90 km uzaktaki ilçelere atama yapılıyor acil bir sey olsa cocuklarin yanina hemen gelemem mesela. Büyük oğlum okula başlayınca küçüğü de kreşe verince çalışmak istiyorum ama nasıl olacak hiçbir fikrim yok. Özelde çalışsam diyorum calisma şartları zor diyorlar. Ücretli öğretmenlik yapsam maaşı düşük… benim durumda olan var mı acaba siz neler yapıyorsunuz