Sfybsfyb 2 3 dk emmeyle 2 3 saat durabiliyor bunay 400 gram almış doktor iyi dedi ama bana çok az geliyor
Ayseasel1029 Sfybsfyb aymı durum bizde de var sanrm bu ay bizde 400 gram aldık kızım gunduz pek emmiyor ama gece çok emer ve bezini çok dolu alıyorm sizinki de gece çok emiyor mu
duruguzel Sfybsfyb gelişimi yerindeyse herhangi bi sorun yok ki. Emmesi güçlendiği için 2-3 dakikalık emmede kendi için yeterli sütü çekiyo demek ki
Sfybsfyb Ayseasel1029 hayır gecede emmiyor sürekli inler şekilde ağlıyor emzirmeye çalışıyorum kendini geri itiyor sabaha karşı bezini değiştiriyorum sadece
Sfybsfyb duruguzel doktor 400 grama iyi dedi sordum hatta mama takviyesi yapalım mı diye hayır dedi ama bende az emiyor diye kendimi strese sokuyorum😔
Ayseasel1029 Sfybsfyb daha zormus cnm senın işin iyi bir doktora götür bence kaç kilo dogum kilosu ne