yagmurkokusu_ iyi ki çok oyuncak anlamamışız diyorum öncelikle 😃 çok az oyuncağı var oyuncak olarak iyi ki dediğimiz
Bul tak oyuncak
Küçük içiçe geçen renkli kovalar
Renkli halkalar
Hışırtılı bez kitap(kendim yapmıştım her sayfanın rengi deseni farklıydı)
Ahşap bloklar
Fişler price piyano( hediye gelmişti nasıl görmedik diye kızdık kendimizi)
Kitap olarak
Bebeğinizin ilk yılında sizi neler bekler
Çocuğunuz büyürken sizi neler bekler
Oyunperest
Çocuk kitabı olarak iyi ki
Hareketli kitap(hatta keşke para olsa bir kaç tane daha alabilsek)
Çırtçırtlı kitap
Üç boyutlu kitap
Büyük sorular kitabı
Başka şeyler
Penaten iyili aldık en çok pişiğe o fayda etti
İncia kolik bebekler için masaj yağı müthiş gaz için rahatlatmıştı
Cam biberon ve unibaby biberon temizleyici
Hamak ( keşke daha erken alsaydık demiştik uykuya geçişini kolaylaştırmıştı tabi bir kötü yani şimdi hamaktan vazgeçirtemiyorz)
Çatal bıçak kaşık var doddle marka kendi kendine yemek yemesini sağladı(çok uzun yıllar dayanır)
Philps avent suluk daha yeni aldık bu zamana kadar aldığımız diğer aylıklar için çok pişman olduk keşke paraya kıyıp ilk bunu alsaydık dedik(okul çağında bile kullanır )
Yürüme arkadaşı çok cesaretlendirdi
Sallanan at ilkokul çağında bile kullanabilecek ha çok gerekli mi değil ama iyi ki aldık bence( hem dekor oluyor hem hatıra için saklayadabilirsin torun bile kullanır yani)
Mama sandalyesini iyiki kaliteli aldık(ucuz olanları görüyorum şimdi yakınlarım ki hep kırıldı bizimki sapa sağlam iki üç çocuk bile bakılır hatta)
İyi ki bolca hikaye kitabı almışız diyorum gerçekten etkisi görülüyor (tamamen ömürlük tek parasına hiç acımasdığımız bakmadan direk aldığımız diyebilirim)
Ha iyi ki almadık yapmadık veya keşke almasaydık dediklerimiz
piyanolu oyun halısı(çok kısa süre kullandı ve bence etkili ve kullanışlı değil çünkü yeterli değil gelişim için aldıktan sonra pişman olduk internetten bakıp bir sürü etkinlik aktivite yaptık oyun halısı şimdi öyle duruyor)
Telefon oyuncak(çünkü gerçeği daha çok ilgisini çekiyor)
Aktivite masası(fakat ben alternatif etkinlikler yaptırdım)
ilk arabam(çünkü şimdi akülü araba alacağız yada pedallı daha mantıklı geldi bana şahsen)
iyi ki çok kıyafet almamışız yada markalı kıyafet
yatak bariyeri keşke almasaydık boşuna para verdik çünkü kaç kez düştü yine(tabi bu bizim çocuk için olan bir durum çok hareketli)
İyi ki puseti ucuz bir marka aldık çünkü yazık uzun süre kullanamadık
Kanguru iyi ki ucuz marka aldık o da aynı şekilde uzun süre kullanamadı
Yürüteç anne için rahatlık ama yürüme arkadaşı daha etkili oldu
İyi ki şu ilk kitabım ilk bilmemeyim tarzı kitaplar almadık(çünkü gerçek meselelerle göstermek daha etkili oldu)
muşamba gibi olan mana önlüklerini keşke almasaydık bana hiç kullanışlı gelmedi onun yerine etkinlik önlükleri var hem ucuz hem daha uzun ömürlü ve onu da iyi ki oioi gibi pahalı marka almamışız diyorum
iyi ki ıslak mendil kullanmadık pamuk kullanırken hiç böyle değildi ne zaman ki ıslak mendile geçtik çocuğun popo kızarık tabi yine bu çocuktan çocuğa değişir
almadık diye pişmanız çünkü şimdi çok pahalı Lego duplo
Ha eklemeyi unuttum incia sinek kovucu biz hala kullanıyoruz
Arada kaldığım olarak ise biz iyi öyle yaptık dedik incia ve siveno banyo köüpüğü kullandık ve kıyafetlerini de o tarz deterjanlarla yıkayıp ütüledim kendi deterjanlarımızla bir yaşına kadar ve oğlumla aynı yaş olan on beneğe yakın bebek biliyorum normal bebekler için duş jeli kullanan ve normal deterjanla yıkayan şuan %80 alerji ve solunumdan yana sıkıntı ha belki benim bulunduğum bölgeyle alakalı bilemiyorum
Evet uzun uzun düşünüp aklıma gelen herşeyi yazdım umarım size ve başkalarına fikir olur faydalı olur. 😊😊☺️