Evet doktora gotur, genel bir viral var, ve bebekler daha cabuk etkileniyor…
Doktor cigerleni dinlesin, 3 hafta once biz de doktora gittik, cigerlerine inmemişsa, bisey vermez, bol bol serumfizyolojik yap, balgami varsa, ancak o sekilde kusup cikarabiliyor…