Meldakurt Kizlar 3 gün oldu sezeryan oldum kalkip otururken cok agri oluyor uzanirkende aynı şekilde tahminen ne kadar daha surer bu surec birde ayaga kalkinca konusamiyorum nefes nefese kaliyorum
Serita Meldakurt 3 aylığız şiddetli ağrılar 2 haftaya geçti ama ara sura hala sızlıyor 1 seneye anca toparlanır diyorlar
-_-hUysUzvetatlikadin Meldakurt belki hala tam narkozlu atmadın kahve tüket bol bol su iç benim çok uzun sürmüştü ama doktor benim bünyemle alakalı olduğunu söylemişti hatta çok güzel bir laf söyledi artık bundan sonra ağrıların hiç bitmeyecek ama herhangi bir önceki günden daha az olacak ve artık bir müddet sonra o kadar az olacak ki hissetmeyeceksin bile . Ve ben bazı egzersizler bulmuştum dikişlerim için YouTube yaz muhakkak çıkar onları yapabilirsin. Ama doktoruna muhakkak danışarak yap belki sana ona göre bir ağrı kesici verir.
Rozerinn Meldakurt 1 hafta içinde şiddetli ağrılarım kesilmişti 10.gunde yan yatmaya başlamıştım ama ben neredeyse hiç dinlenmedim fizik tedavim vardı sürekli hastanedeydim
Elfsamoqlu En fazla 10 gün güzel anne. Sürekli yürüyüş yap hep yatma,kendini zorlayacak hareketler yapma. Ben 15 gün boyunca tam uzanamıyordum kafam ve sırtım neredeyse dik şekilde uyuyordum,korkuyordum. Hepsi geçti çok geçmiş olsun
Meldakurt Elfsamoqlu bende surekli oturmak istiyorumda annem uzan diyor otururken dikislerim daha az agriyor
jalagasim Bende 15 güne dikişle ilgili şeyler yerine oturdu. Sağ sola çevrilip uyuyamıyordum. Lavoboda da canımı yakıyodu ama 2ci haftanın sonlarında toparladım. Dikkat edin kendinize 🫶🏻❤️
Meldakurt jalagasim lavaboda sknti olmuyor sadece. Bosaltim yaparken sanki. İc organlarim cekiliyormus gibi hissediyorum yavas yava
Ecekusu Bol bol yürüyüş evin içinde birde narkoz hala bünyede olduğu için mutlaka yanında hep su bulundur gıcık tutuyor dikişleri ağrıyor öksürünce o cok fena
Fgday Meldakurt 10 güne düzelir gıcık tuttuğunda oksururken dikişlerini tutarak öksür normal hayatına devam et 2.5 ay oldu benim hiç bişey kalmadı kremleride günde 3 kez sürdüm iz yok denecek kadar az kaldı
NoOne Meldakurt en fazla iki hafta sürer ama bir hafta içinde toparlarsın bile merak etme sık sık ayağa kalkıp yürü daha hızlı ayaklanıyosun
Ozra Meldakurt 1 hafta sonunda ağrıdaki azalmanın farkını göreceksin çok az daha sık dişini geçmiş olsun 🌸