Elif_yaren biz eczacı ve hemşire tavsiyesi ile aldık 25 aylığız. dün verdim ilk kez. Düzenli kullanmanı önermem dedi hemşire arkadaş ama dönem dönem çok huzursuz olduğunda verebilirsin yan etki ya da hasar bırakacak bir şey değil dedi. Sizin bebekte epey büyük. 2 yaş altında çok önermediler bize. ben bir şans vermek istedim ve aldım. Uyku ilacı değil zaten, rahatlatıcı takviye. Melisa papatya kaynatıp vermek gibi sadece bunda doz ayarı var. İkimizinde ruh sağlığı için ara ara böyle bir şeye ihtiyacımız olacak. Dışardan çok çabuk eleştirenler olacaktır ama uykusuzluğu yaşayan bilir.