Q veya F klavye seçimi size aittir. İlla F klavye olsun diye bir zorunluluk yok ancak nasip olur girdiğinizde iş içerisine, F klavyenin gerçekten büyük bir kolaylık olduğunu anlarsınız.. mübaşirlik vs düşünüyorsanız bence öncelik ona yönelin derim, neden derseniz.. duruşmalar harici herhangi bir sorumluluğu yok ancak maalesef ki katiplik özünde zor bir meslek, aslında zor demeyeyim de yıpratıcı… tabi her meslek kendi alanında öyledir belki ama.. hele ki mülkahat adliyede çalışınca inanın daha ayrı zorlukları mevcut. Tüm olumsuzluklara rağmen şükür ki mesleğimiz var elimizde ve Rabbim hakkınızda hayırlısı ne ise onu versin 🙏🙏