Bugun 10 gün oldu ameliyat olalı. Kesinin başında ve sonunda ip var. Alınabilen dikis kendisi erimiyor. İlk ameliyatda hicbisey hissetmemiştim alınırken ama 3 günde ayağa kalkmıştım herseyimi kendim yapıyordum agri acı vs hicbisey yoktu. Bu ikinci ameliyatim. 10 gün oldu hagla toparlanamadim. Dikislerimin ust kısmında göbeğimi içinde sertliklwr var kilodan dolayı. Dikislerim sanki hagla iyilesmemis gibi aciyor gibi . Dikis alınırken ya hissedersem acirsa diye korkuyorum kizlar. Aciyan oldumu hic alınırken