Kızım 16 aylık ve son sıçramadayız ve deli dehşet ağlamaları bağırmaları var çok daha zorlanıyorum sanırım 2 yaş sendromu da yaklaşıyor gibi ondan ve azı dişler üstüne ek oluyor ne yapacağımı şaşırdım ağlamaları karşısında ne zaman geçiyor sonu aydınlık mı bu günlerin yardım lütfen geçecek mi bilmiyorum zorlanıyorum 😭