Zehra2205 Merhaba anneler oyun matı almak istiyorum ama emin değilim geç mi kaldım. Kızım 6 aylık. Sürekli yere bişiler seriyorum. Oyun matı alsam kullanışlı mı? Önerir misiniz?
AnnaKarenina_ Zehra2205 bende unıgonun oyun matı var çok rahat yumuşak ve büyük bütün oyunlarını üstünde oynuyor bende 6 aylık flndı serdiğimde oyun alanı bellesin istiyorum kendine ait bi alanmış gibi
NuruKelam Zehra2205 Oturma odanız da eğer boşluk bir yer varsa oraya alıp koyabilirsiniz üstüne de oyuncaklarını. Halının üstüne bende genelde battaniye falan sererdim kendi odası olmasına rağmen uzun süre oturma odasında bir köşe yapmıştım oyun matıyla.
1morportakal Zehra2205 Ben de direkt çocuk odasına halı yerine oyun matı aldım mikro australia markası. Bebeğim küçük henüz odasında oynamaya başlamadı ama yumuşak olduğu için düşmelere karşı güvenli, anti alerjik ve leke tutmuyor. Bence mantıklı
Zehra2205 NuruKelam evet ya bende ser topla sıkıldım birde ilgisini çekmiyor belki oyun matı çeker diye düşündüm
Zehra2205 NuruKelam aynen desenli olanlar daha iyi dikkat çekici bizim kız yüzüstü yatmayı sevmiyor belki ilgisini çeker
Zehra2205 NuruKelam aynen desenli olanlar daha iyi dikkat çekici bizim kız yüzüstü yatmayı sevmiyor belki ilgisini çeker
Zehra2205 1morportakal ben daha çocuk odasına geçemedim biraz soğuk ama oturma odasında kullanırım . Ama ilerde halı olarakta kullanılır mantıklı. Silinmesi felan kolay olur 😊