Merhaba güzel anneler. Yoğunbakimdan taburcu okurken 3 saatte bir ve aclik aglamalarinda beslenmemi twmbih ettiler. Bugün 1 ay aşısı için sağlık ocağına gittiğimde surekli emzirmemi, maksimum 2 saatte bi beslenmesi gerektigini söyledi. Emzirirken uyuyakalda bile gogsunde tut dedi. Ama hastanese maksimum 40 dk beslenme suresi olcak demislerdi.
Siz ne yapiyorsunuz? Size ne soylendi, kafam epey karıştı ne yapmam konusunda