Merhabalar bebeğim 5 aylık tadımlara başladım (lor peynir, yoğurt, pekmez, havuz ve kabak püresi, zeytin yağı) fakat 10 gündür kakasını yapmadı. Normalde 3 günde bir yapardı. Ama hiç ıkınmıyor, karnı sert değil, aksine yumuşak ve keyfi yerinde beklemeli miyim sizce