Kuzeyinko nerdeyse 8 aylikken izlemeye baslamistir kucukken izlemiyorlar zaten reklamlar falan dikkatlerini cekiyor 1 yasindan sonra daha dikkatli izliyorlar, bugun veli toplantisina katildim ogretmeni siz ne yapiyorsunuz bu cocuga herseyi biliyor akranlarindan önde gidiyor algisi cok yuksek birkac dil öğrenebilecek durumda dedi. Buarada dedigim gibi cocugun eger dikkat eksikligi varsa tabaninda tetikleyebilir belki ama ben daha cok faydasini gordum.