-2-erkek-annesi biz 40 günlükken yaşadık benzer durumu serum fizyolojik damlatın çekin diyordu doktorumuz bizim ama bebeklerde malum hızlı ilerliyor aşağı inmişti bu yüzden hastanede burnu ince hortumla temizlendi hava verildi sonra evde 1 hafta hava verdik içine izotonik su ve ventolin koyuyorduk yaklaşık 10 gün sonrasında iyi oldu, terli tutmamaya dikkat edin çok geçmiş olsun inşallah bir an önce iyileşir bebeğiniz