Zeytinnn-gozzz1 Aylardır tlfn arıyorum oppo düşünüyodum ama malesef bulamadım. aranızda başlıkta yazdığım tlfnu kullanan varmı? Çok mu eski bir model memnunmusunuz?
thecamellia Zeytinnn-gozzz1 geçen avm de samsungun a sersini inceledim güzel telefona benziyor ama ben iphone cuyum 😀
Senorita Zeytinnn-gozzz1 ben kullanıyorum ekim ayında aldım eski model değil, geçen yıl piyasaya çıktı. memnunum ben
Zeytinnn-gozzz1 thecamellia yanıtınız için teşekkür ederim öncelikle. Haklısınız iphone kullanan başka tlfn kullanmakta zorlanıyor. Bakalım denicem görücem umarım memnun kalırım 😊
thecamellia Zeytinnn-gozzz1 deneyin xioami çok öneriyorlardı hatta bi ara değiştirmeyi düşündüm iphone xr kullanıyorum ama telefonu şcneleyince kamerasını vs beğenmedim iyi ki değiştirmedim alabiliyorsanız iphone xr veya 11 de öneririm ama samsung diyorsanız kamera kosnunda daha iyi bence iphone alışınca hiçbirinin kamerası iyi gelmiyor insana 😂
Zeytinnn-gozzz1 thecamellia iphone alabilirim daha önce de kullandım ama samsung hiç kullanmadım denemek amaçlı kullanmak istedim 😊
Zeytinnn-gozzz1 Senorita çok teşekkür ederim. Modelinin eski olmaması beni daha çok rahatlattı şuanda kullanınca umarım sizin gibi memnun kalırım bende😊
Senorita Zeytinnn-gozzz1 inşallah çok güzel telefon baya büyük ilk önce kullanınca yadırgadım biraz elde tutması zor geliyordu şuan çok rahat
thecamellia Zeytinnn-gozzz1 anladım ben yinede iphone öneririm andoridler bir süre sonra donmaya başlıyor iphone da o sorun yok
Senorita Zeytinnn-gozzz1 evet var bende şuan baktım varmış. Ne isterseniz sorun seve seve yardımcı olurum