Bizede dogdugunda ufurum var dediler. Hatta onemsiz falan dediler bende narkozla sunnet ettirecektim icim rahat etmedi hatta cocuk doktoru dediki kardiyoolojiye goturmene gerek yok. Ama esime ben hic rahat degilim kardiyolojiye gitmeden sunnet yaptirmayalim dedik her neyse gittim kardiyolojiye kalbinin delik oldugunu ogrendik. Ama ne kadardi deligin boyutu bilmiyoru haliyle ben goturudgumde 5 bucuk aylikti. Simdi 1 yasinda kontrolumuz var suan 11 aylik oglum. Bizdede oyle morarma vs gibi hic birsey yok.