Ruzgarsmom1 israrla sokakta hayvan istemiyoruz, ‘bütün köpekler barınaklara alınsın’, barınak şartları iyi başıboş gezmesinden iyidir diyenler seyretsin! Bu görüntüleri alkışlayanlar, tepkisiz kalanlar, psikolojik hastadır net. Buna razı olan, insan değildir! Bunları görüp ‘oh olsun’ diyen potansiyel katildir! Icim aciyor artik boyle goruntuler gormekten, sabah karsima cikti yine ne kadar uzuldugumu tahmin edemem sinirim bozuldu ya. YAŞATMAK SEVMEK BU KADAR MI ZOR?! Elleri kırılır inşallah tez vakitte şu mübarek günde diliyorum kalpten misli ile yaşasınlar kat ve kat.. Rabbim büyüktür. Böyleleri yüzünden nefret ettim yaşadığım dünyadan. Bıktık artık ya. Nedir bu canların çektikleri. Boyleleronin Allah korkusu yok Allah inanclari da yok. Allahtan korkan insan boyle vahset yapmaz yapamaz.. bir söz var, Allah der ki, hayvanlar benim sessiz kullarımdır onlar şimdi zulme susuyorlar ama hesap günü konuşacaklar…