zumrutyigit kullandım bebeğimin affedersin kakasında kırmızı lekeler oldu kan lekesi diye düşündük doktora gittim değiştirmek istedim bana sideFER damlayı önerdi şuan onu kullanıyorum zaten o sağlık ocağının verdiği illet bi damla ya bi yere bulaşınca geçmiyo ilk zamanlar içirirken zorlanıyodum kurtuldum şükür