Merhaba arkadaşlar, bebeğim ilk doğduğundan uzun bir süre kakasını bir hafta bazen on günde bir yapıyordu lavmana fitile ihtiyaç duyuyorduk kabız değildi ama,şimdi 4 aylık 15 gündür ishal doktora götürdük kakaya ve idrara bakıldı bişey çıkmadı normal falan dendi,şehir dışındayız kendi doktoruma gidemedim başına gelen var mı acaba anne sütüyle besleniyor benim yediğim alerji falan mı yapıyor acaba
Başına gelen var mı