aslnur Ben başvuru yaptım onaylanmıyor anlamıyorum gerçekten ya eşim Askeri ücret alıyor bende askeri ücret üstü alıyorum kiradayız nasıl çıkmıyor anlamıyorum ayrıca ben çalışmıyorum şusn 5 aydır
BalKizimElisam aslnur Tekrardan basvurun. Cogu kisi de red cevabi alinca tekrardan yapiyor ve cikiyor.
birprensannesi0208 aslnur bizdede ben çalışmıyorum eşim asgari üçretden bir tık üstü alıyor kirada değiliz kayınbaba evi ama kredi borcumuz var yinede cıkmıyor
Slm1122 aslnur eşinizinkinden başvurun bide bana da reddedildi hep eşime yatmış bi onun e devletten ptt kurum yazın bakın ben başvurdum onda gözüktü