157258 niye şimdiki çocuklar uzaylı mı
İstemsiz güldüm 🤣🤣 doktor bana da kullanma dedi ama bende kullandım 🙊 ama ben mecburiyetten uzun süre kullandım. Yazlıktaydık yere bırakamadım tehlike arz eden çok yer vardı, mecbur örümceğe koydum. Yani yaşına geldiğinde hala biniyordu. Ama sıralama emekleme ustasıydı. 13 ayda tamamen bıraktık 15. Ayında yürüdü. Etkisi var mıdır yoksa genetik midir bilmem. çünkü bizde geç yürümüşüz. Aslında yürüyordu öncesinde de korkusu vardı. Elinden tutunca yürüyordu yoksa